Jag hatar att bada...


Stal bilden från Malin.

Ja, som vi ser på bilden badade vi med klassen idag.
Jag hatar att simma, det är typ det värsta jag vet. Och idag var jag tvungen att livrädda också, inte på riktigt såklart men på övning. Först skulle vi rädda en elak, ful, tung, orange docka. Jag kunde inte simma till "mål" med den jävla dockan för att den var typ tyngre än vad jag var. Den dränkte mig! På riktigt, jag åkte under vattenytan flera gånger, så jag sket i det.
Det gick bättre att rädda Amanda.


Sen har jag varit på den nya godisaffären med 500 sorters godis idag.
Synd bara att allt godis skulle gå till mamma och pappas påskägg. På tal om det, någon som vet vart man kan köpa hästnyckelringar? Jag ska lägga en sån i mammas ägg.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0