Looking for a place to hide away

Jag har ärligt ingen lust att blogga. Jag är på så dåligt humör. Jag vet inte om jag är arg eller ledsen. Besviken eller bara tom helt enkelt. Kanske en blandning av allt ihop. Jag önskar att jag kunde gömma mig under mitt täcke för evigt. Låta tiden gå och dyka upp om si sådär 10 år igen.
Fint.

Allt har bara blivit tilltrasslat. Som om mitt liv var en garntråd. En garntråd som är helt ihop trasslad och knuten på flera olika ställen. Och då menar jag verkligen flera olika ställen.
Mitt liv är verligen helt sönder trasslat...det lär aldrig gå att reda ut. Det känns inte så...




Kommentarer
Postat av: Ano

Livets tråd har aldrig varit och kommer aldrig vara fri från trassel.

2010-03-16 @ 22:07:50
Postat av: amanda

<3

2010-03-16 @ 22:30:38
URL: http://amandasollen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0