Lycka!

Nu sitter jag hemma hos Amanda.

Mitt internet fungerar fortfarande inte...det suger. Meeeen, jag är lycklig! Jättelycklig faktiskt. Kanske för att jag, Amanda och Embla precis bakat cupcakes? Och kanske för att det varit jättefint väder idag? Kanske för att jag köpt gardiner till mitt rum idag? Ja, kanske beror det på allt det där. Men framför allt beror det på att...

...JAG SKA SE PÅ KENT I SOMMAR!

 

HELT UNDERBART!
Jag och David bokade biljetter idag! Alla mina pengar för den här månaden kommer att ta slut, men FAN va det är värt! Jag ska ju e på KENT liksom! Jag älskar Kent. Jag är lycklig. Jättelycklig.


Fast nu är jag lite sur också för att jag just fick reda på att Rikard kommer hem på söndag. Elakt. Jätte elakt faktiskt. Men men, JAG ÄR LYCKLIG IDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0