Massor och åter massor att göra! KUL!



Fullspäckad dag idag!

Dagen började med ett intagningsprov till Scengymnasiet. Det var superkul och själva provet gick jättebra! Efter det sprang jag till skolan för att jag skulle vara med och spela upp covern av "In the Midnight hour" på Muken. Det gick mindre bra för oss...även fast att vi var helt grymma när vi övade så gick det lite åt helvete på scen, men skit samma!

 

Efter skolan gick jag och fikade med Embla.

Fast det var mest för att vi skulle fördriva tiden tills vi skulle på körsaken som är nu i två dagar. Det var askul det också. Fast det kändes som att jag, Embla och Olivia mest flummade massor, haha. Efter deeeet så gick vi vidare till Fenix because it was Fenix Live.

Nu sitter jag hemma och ska snart lägga mig och läsa. Jag har ont i min rygg. Aj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0