SPEX!


Visserligen från Halloween, men det får duga!

En bra start på dagen är att sätta sig och skriva ett nationellt prov, eller vad säger ni!?

Nja, jag vet inte om jag håller med mig själv. Speciellt eftersom att jag känner att det inte gick särskillt bra. Men, vem vet? Man ska ju inte måla FAN på väggen, så brukar min mor säga.

Hur som helst! Vi fick reda på idag att vi ska ta ett spexfoto med vår klass imorgon! Så sjukt kul! Jag har verkligen sett fram emot det här sen i sjuan. Lite dålig tidsplanering bara kanske.

 

Så, jag har haft lite panik idag eftersom att jag inte vetat vad jag ska klä ut mig till.

Vårat tema är nämligen "20 år senare" vilket är ett väldigt bra tema! Si sådär runt 18 kom jag på vad jag skulle vara och fick rusa ut till stan för att köpa delar som saknades innan affärerna stängde.

Men eftersom att jag behövde min bank (mamma) med mig och för att vi varken hade bil eller två fungerande cyklar så skjutsade jag min mor på pakethållaren till stan! Det kändes väldigt konstigt. Jag är en god bit på väg att ha gjort allt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0