Tidig morgon at Dianas.



Och jag som tänkte att jag skulle plugga...

Men jag fastnade här med lite frukos istället. Så går det när man inte haft internet på typ två veckor! Jag älskar Spotify, det måste vara Guds bästa gåva till oss. Ja, straxt efter livet kanske?

Jag ska till skolan snart, ska ha en snackis med Amanda i Borgen innan skolan börjar. Det är fint.

 

Hjälp!

Min axel knakade just till :S jättemycket! Det var läskigt. Anyway, mitt rum är klart! Jag vet iofs inte om jag nämnde det igår...men som sagt. FÄRDIGT! Minus att jag ska sätta upp några tavlor och så, men det räknas inte. Det står inte saker överallt längre, jippie!

Nej, nu ska jag försöka få i mig mitt te och skriva några rader om ögats delar. Toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0