Almedalen.





Det var fint väder idag!
Det var lite blåsigt bara :P
Men efter att jag vaknat och ätit frukost gick jag ner till almedalen med en bok i det fina majvädret. Jag hade köpt vindruvor och ramlösa för att vara nyttig. Rätt som det är kom Emma och Amanda förbi och satte sig vid mig. Det var mysigt!

Vi satt och pratade massor om massa roliga saker!
Efter en stund kom även Saga! Så vi blev fyra otroligt coola tjejer som satt i solen (som gick i moln) i almedalen. Nu ska jag bryta min nyttiga dag och äta kladdkaka som mamma bakat.

Säger som Josefine, TJINGELING!

Kommentarer
Postat av: josefine

TJINGELING <3

2010-05-03 @ 10:21:59
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0