Det här blev ett ganska kul inlägg! :)



Nationellt kemiprov från 8 till 11 idag...
Det var inte speciellt kul nej. Jag fattade typ nada, så jag gjode alla godkänt frågorna, försökte mig på vg frågorna och sket fullständigt i mvg frågorna. Kemi kan vara något bland det hemskaste som finns. Skulle jag göra en lista över dom...hm, 5 hemskaste sakerna någonsin skulle den typ se ut såhär:

De fem hemskaste sakerna som existerar.
  • Ofred (krig)
  • Spindlar
  • Kemi
  • När någon dreglat i sitt lås i skolan (true story...)
  • Människor som vägrar ge sig när dom vet att dom har fel (haha, jag är typ en av dom!)
Ja, ni kanske undrar över bilden också?
Jag skulle köra Malin till stan för att hon skulle hämta något kort. till en början var hon lite små rädd med det slutade med att hon skrattade som en galning. Jag fick till och med köra ett extravarv runt stan för att hon tyckte att det var så roligt!
Åh, juste! Jag har hittat min klänning till middagen! Den ska jag ha på skolavslutningen också :)

Kommentarer
Postat av: malin

det var ju jättekul ju!!! <3<3 ett plus för att vi ser ut som hamstrar!

2010-05-05 @ 18:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0