Happyface!



Jag fick rollen i filmen!!!
Haha, så kom jag på att jag inte berättat om filmen. Jag fick ett samtal i måndags av en tjej från scengymnasiet som frågade om jag ville komma på en casting till en av deras filmer. Jag var tydligen perfekt för rollen. Det var en huvudroll, jag skulle spela en flicka som hette Saga som var 17 år gammal och sjuk i canser.

Hur som helst så stod det mellan mig och massor med andra flickor!!! (Okej, det stod mellan mig och en annan tjej, men vi låtsas att det var fler!) Jag fick rollen! :D tjoho!

Kommentarer
Postat av: zazaphira

haha, "massa tjejer", haha :D du är söt du!

2010-05-27 @ 23:40:46
URL: http://zazaphira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0