Hej orientering!


Haha, jag ser ut som ett lik men bilden får duga! Jag stal den lite olagligt från Malinsblogg.

Idag var det iallafall orientering som gällde!
Jag sprang tillsammans med Kornelia. De första tre kontrollerna gick finfint, men efter det släppte kart-läsar-kunnigheten...hehe. Vi sprang bort oss och fick fråga ett par byggjobbare om vägen. Jag gillar byggjobbare. Vi sprang på typ 1,5h och vi missade bara EN kontroll! Det kunde varit värre!

Hur som helst.
Efter orienteringen åkte jag och Kornelia ut till Lasse och satt ute och solade ett tag, det var mysigt. Längesen vi pratade. In mot stan bar det sedan av och hem till Malin. Vi såg Gossip Girl och jag blir nu mera frustrerad av att se det. Josefine kom senare och vi satt och pratade massor. Nu är jag dötrött och ska nog gå och lägga mig lite tidigare idag. Kemiprov imorgon. Baaaaaaaaad!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0