Jag hade behövt en fyrklöver genom min skoldag...



Jag har tagit lite bilder från idag, men jag orkar inte ladda över dom till datorn.
Idag hade vi ett hemski kemiprov. Jag hatar kemi, jag vill skilja mig från kemi för all evighet. Lektionen efter hade vi nationellt prov i spanska och efteråt på slöjden fick jag börja stressa för att överhuvudtaget hinna klart innan vi slutar skolan.

Åt lunch på McDonalds med David eftersom att det var äcklig korvstroganoff i skolan.
Det är ju liksom tradition. Sen gick jag för att spela in yttlerligare några scener till filmen. Det var kul, vi var effektiva klubben och fick asmycket gjort! Nu är jag helt slut, men jag får iallafall sova till typ nio halv tio imorgon, så I'm happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0