UNDERBART!

Haha, jag kom på att jag aldrig sa hejdå innan jag drog till Skärgården!
Vi åkte ju till Stockholms Skärgård med kyrkan under kristihimmel. Det har varit helt sjukt kul! ODC-bana, Grönalund, Blåbärsoppa i mängder, Gangsterfilm, Nile City, mysigt andakter och massor med underbara människor. Jag orkar inte berätta så mycket, och jag tog bara ett fåtal bilder. Så jag lägger upp some pictures när dom kommer på Facebook.

Sista filminspelningen idag!
Jätteskönt att ha det klart, fast å andra sidan kommer jag att sakna det mycket med...där har vi också helt underbara människor! Oj, va bra mitt liv känns, ja är OMRINGAD av underbara människor!

Jag tror att jag har en bra dag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0