Jag vill ha frukost...


På kräftskiva hos Malin.


Vi fick äntligen lite nya GG seasons, det blev en chockartad stund...


Jag fick min samvän Malin att följa med till mina estetvänner. Hon var lite nervös, men jag tror inte att det var så läskigt som hon trodde, eller?

Det har varit fina dagar.
Eller dag eller hur längesen det nu var sedan jag bloggade. Jag hade en plan på att äta frukost, men jag fastnade här istället. Mitt hår har så många tovor att jag inte kan ränka dom, bara så att ni vet det liksom. Jag tycker till och med att ni ska ta och skriva upp det någonstans.


Kommentarer
Postat av: GG-fixarN

Vadå äntligen!? Hade bara behövt be mig! :P

2010-09-19 @ 18:17:35
Postat av: malin

hihihihihihihihihihihihihi!!!! jag var rädd.... ;)NOT eller?

2010-09-22 @ 22:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0