Dagens händelser.


Lyckades inte ta några nya bilder idag, det blev en favorit istället.

Det känns lite konstigt nu med uppdatering.
Det i sig är egentligen konstigt eftersom att jag inte "pausade" så länge. Hur som helst så hade filmarna visning av sina dokumentärfilmer idag, det var fint. Duktiga människor det där!
Individuellt val på eftermiddagen, förkylningsdans blev det för mig.

Jag kilade vidare mot Hedbergs!
Älskade, älskade Hedbergs <3
Satte mig i min ensamhet och läste. Ibland är jag ett ganska trevligt sällskap måste jag säga. Trots att jag fick ont i nacken efter en stund.

(bara som en liten parentes...JAG SKA TATUERA MIN FISK PÅ TORSDAG!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0